Ini Aku


Nama aku : Mohd Farhan bin Sawibi

Nickname aku : ian/yayan/paan

Hari jadinya aku : 6 November 1989

Student Bachelor of Mechanical Engineering (Automotive) di UTeM

Muzik : Apa je yang aku rase enjoy...mengikut jua mood yg aku rase tyme uh hek2..

AKU : Aku friendly...jangan sesekali judge aku sebelum kenal aku...
pada aku salah kita wat first impression yang buruk terhadap seseorang kalau..
kita xkenal beliau...

Suka bergembira sebab dunia ini xlame utk kita nikmati..tapi tetap kena imbangkan duniawi dan dunia akan datang....ketawa adalah hobi aku..sebab dapat lepaskan tension kat kepala ny...

Aku agak choosy juga orangnya..tapi tidak bermakna aku sombong semata-mata..

aku suka melukis(my passion..ART!)..luv to sing....sbb ia wat aku rase senang hati! hek2..men gitar(still working on it).....mendengar muzik...live lagi bagus..coz dapat rase pnyampaian artis tersebut...penjiwaan diowg..slalu mengagumkan...aku suka bersukan..badminton..bola sepak..futsal...berenang...suka melancong..terutamanya pulau...melihat keindahan alam sebab buat aku tenang...baca majalah favourite aku....ambil gambar...edit gambar..ambil video..edit video..haha..memang aku suka..cuma masa xmengizinkan...lepak dengan member.terutama besties aku...jalan-jalan..

berbual dengan orang...kenal dengan orang....online of course...men game...

hurm ape lagi da..
aku pun xboleh nk kluarkan semua dalam satu masa...
nanti2 korg tahula aku hek2...


salam...

4 Response to "Ini Aku"

  1. purple dots Says:

    lah, study kat mlaka ??
    i'm from mlaka..
    but study nilai..

  2. Aku ian Says:

    ouh..
    i stdy kt utem...
    urm tp kg i kt mlake gak hek2..
    ouh..mne u stdy kt nilai?

  3. purple dots Says:

    kg mlaka kt mane ?

  4. Aku ian Says:

    urm kat pringgit.
    n limbongan..
    u lak??dok mne?

Post a Comment

Salam semua!

trimas..coz sudi lawat blog aku yang xseberapa ny...aku cuma..luahkan apa
yang terdetik di minda ini..dan apa yang ingin keluar dari mulut aku
ini....silakan..harap anda semua..gembira dan sihat sentiasa ;D peace!

Disclaimer

This blog does not store any file on its server. Files of movie, software, pictures and any types of graphic form that being posted in this blog are indexed links from other sites and only for personal purpose.For download-able form of files/software/etc, its just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agree with this term as clicking the download button.The pictures are not copyrighted as the date taken from search engines or other sites and the pictures and graphics form are not for commercial use without any personal gaining.